el meu nom

letra: vanessa catala chafer & musica: aitor j belacortu

Em mires i nomes dius el meu nom
m´agrada quan dius el meu nom
quan no dius res mes que el meu nom
sols el meu nom..

amb la diccio exacta em dius em construeixes
em dibuixes enfront de tu
i jo que ja hi soc davant
que no he marxat encara, compareix...
es llavors quan arrive de veritat...
I l´escolte como si fos la primera vegada que el vaig sentir
o segurament per primera vegada tambe em vaig identificar amb el....

Em mires i nomes dius el meu nom

I amb aixo dius tot el que vull sentir i els conceptes canvien
es fan comprensibles: el tot, el no res, el zero i el infinit.....
tot el univers comprimit...
en una sola paraula si la oralitzes tu...
una sola paraula per assolir el coneixement...

em mires i no mes dius el meu nom.................